OTROLIGT MYSIGT

Datum & tid: 2009-08-01 - 10:40:36 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Igår var Ida och Jonas här, de skulle kommit vid halv 8 men när vi fick höra att de kommer senare så gick jag och Henrik och tog en powernap. Jag var så himla trött, han också. Vi somnade vid halv 9 och vaknar av att Ida ringer och säger att de är framme! Snacka om panik, kändes som att jag fortfarande sov när jag gick upp för att göra mig lite iordning.

När de kom upp så tog vi oss en drink och grabbarna tog en öl. Det var riktigt mysigt att träffa dem igen och bara sitta och snacka. Efter en liten stund gick vi ut för att hämta Henriks högtalarsystem. Vi blev där ute ett tag sedan gick vi till Schell (7-eleven) och köpte en grillmacka.

Sedan gick vi upp och grabbarna försökte att få igång systemet medan jag och Ida samlade in poäng till Gratis Fashion.
De fick inte igång det, så vi satte oss och åt chips och snackade. Klockan blev kvart i 2 och då gick Ida och Jonas.

Tack för en jättemysig dag! Hoppas vi ses idag på Pride! Den går 13.00 från Hummlegården.


Kommentarer
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Tack själv! :D det var supermysigt!



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-08-01 @ 18:55:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback