IDAG FÄRGAR JAG HÅRET!

Datum & tid: 2009-08-28 - 18:51:59 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej blooooggen!
Är på riktigt bra humör idag, kanske för att det är FREDAGSMYS?!
Jobbet gick riktigt bra, var med Malin så tiden gick snabbt . Efter jobbet
kom mamma och hämtade mig (jag körde) sedan hem till henne och färgade
hennes hår.

Tog mammas cyckel hem och när jag kom hem hade Henrik förberett
middagen. Så himla gulligt! Blev jätteglad! Han hade gjort pizza!

Den här färgen eller...


Skulle även kunna tänkte mig den här färgen.



Nu ska jag snart möta upp Tove och åka och köpa hårfärg och sedan
hem till oss och klippa Henrik och färga mitt hår!!!
Just de lite mörkare slingorna är det som jag vill ha.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback