VÅRDCENTRALEN!

Datum & tid: 2009-04-27 - 18:02:23 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Skolan började med att jag var hos läkaren och kom lite senare till en lektionen, sedan var det lunch och på naturkunskapen satte sig vi som har hand om studentskivan för att prata ihop oss lite nu när allting börjar närma sig.
Det gick jättebra, önskar att vi kunde ha haft ett sådant möte en gång i veckan innan.

När jag kommer hem så har min kära bror ett svullet finger, så jag ringde vårdcentralen för att titta vad det kunde vara. Han gjorde någonting i skolan så att han trodde att han hade brutit det. När vi kommer till vårdcentralen så tycker de att vi ska röntga. Så vi far vidare till Globen och röntgar och får reda på att det är brutet, gick därför till apoteket och köpte en slags binda så att jag kunde binda ihop hans två fingrar. Den innan jag hade gjort var inte den bästa...

Så nu är vi hemma, kom hem för kanske 40 min sedan, så nu ska jag försöka plugga och sedan ska jag ha lite tid med min mami som kommer hem snart!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback