HAHA, DET ÄR FANIMEJ SKRATTRETANDE!

Datum & tid: 2009-04-27 - 14:29:37 ▼ Kategori: 3 Kommentarer
" Postat av: anonym

du och jonas var tsm rätt länge var med varandra hela tiden... nu gjorde slut... ni blev tsm igen... ni är med varandra hela tiden... ge luft!! herregud, det är inte kärlek.. du vill bara vara med honom för att! till slut JAG LOVAR att ni gör slut igen... tråkigt att du förlorar en läsare nu! "

2009-04-20 @ 19:03:06


Har inte sett den här kommentaren förns idag när jag kom hem.
Seriöst, tror du att jag är så jävla feg att jag inte skriver mitt namn om jag
kommenterar en sån sak som det står där uppe!?
Jag skriver inte ens ord som t.ex "tsm" eller skriver uttryck som "ge luft!!" eller "herregud" och för det
andra så skriver jag med stora bokstäver efter punkt och har inte heller jag så dålig grammatik
 som den personen har som har skrivit det.
Jag är inte ett dugg intresserad av erat förhållande, om jag ska vara ärlig så skiter jag fullständigt i det.
Fattar inte att du tror att jag ens lägger ner min energi på dig längre!?!
Och för den delen så var jag och David hos pappa när det där skrevs, och han har varken dator eller internet!
Plus att mamma och Jörgen var på landet, så jag skulle nog inte tro det...
Bland det värsta jag vet är när jag blir anklagad för någonting jag inte har gjort!!!

Kommentarer
Daniel

Hej Bella vad är det för sjuka typer som du känner, dom ska väl bara skita i dig och din kille. Hoppas du mår bra, jag kommer förbi eran skola i mitten av maj.



Kram Daniel



Blogg: http://toproos.blogspot.com
2009-04-27 @ 16:46:18
Mimmi

Jag vet nog att det var du ;) Haha



Blogg: http://mrsjones.blogg.se/
2009-04-27 @ 18:10:22
lotta

Jadu bella det där verkar nån som leker hobby turk ha skrivit det e typ den stilen på text. så de inte inte du iallafall =)



2009-04-27 @ 23:47:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback