MIN HELG <3

Datum & tid: 2009-04-27 - 08:46:58 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
I Fredags åkte mamma till Italien tidigt på morgonen och sedan på eftermiddagen kom Henrik ! Vi hade planerat att vara tillsammans hela helgen och jag hade verkligen sett fram emot det!
Så fredagen blev lugn, tv tittande och snacks.

Sedan på lördagen så åkte Jörgen och David för att fiska.
Och jag jobbade till 12.00 och sedan hem för att äta lunch och åka till Gröna Lund! Det var verkligen en perfekt dag att göra det på. Varmt och skönt, men mycket folk! Såg två kändisar, Anna Book och "Bruno" i "En ängels tålamod". Mamma skulle nog bli glad om hon såg honom ;)
Åkte det mesta och den nya bergodalbanan var riktigt häftig, men den var väldigt kort!
Efter Gröna Lund hade jag fått lite folk att komma på grillkväll, men det slutade med att det bara kom 4 st... Så det var trist, men Emily stannade till 00.00 och sedan åkte hon hem.

Söndagen var perfekt!! Det var skönt att ligga och sova ut tillsammans med Henrik, det är inte ofta det händer längre...
Vi gick upp vid 10.00 och åt frukost och vid 2 åkte vi in till Gamla Stan och köpte Ben & Jerry glass och gick ner och satte oss vid vattnet! Myspys. Vi bestämde oss för att åka hem och grilla, så vi gick från Gamla Stan till Skanstull och sedan vidare till Globen och handlede och sedan hem och började göra iordning maten. Det blev en succé! Och med melonen som efterrätt så var alla nöjda och belåtna!

Så min helg har varit den bästa!
Sedan hittade jag en massa bilder som David och Henrik hade tagit:






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback