HEMMA IDAG OCKSÅ!?

Datum & tid: 2009-04-22 - 12:19:13 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Det är verkligen grymt tråkigt att bara sitta hemma och inte göra någonting, visst passar på att plugga. Men det är inte lätt när man ligger och är sjuk !
Idag skulle jag även in för att ta min sista vaccinspruta så mamma var snäll att skjutsa mig in, men på 1 tim hade vi kommit till Slussen för att det var så mycket trafik. Det brukar ta 15 min, så vi vände vid Slussen och åkte hem och handlade. Fick köra bilen en bit också (Jörgens), gick riktigt bra faktiskt!!
Så nu sitter vi och tittar på en film som Henrik hyrde igår för att jag låg hemma och var sjuk!

Så himla gullig, han kom hem med blommor till mig och lagade mat,diskade,hyrde film och lite godis! Blev verkligen jätteglad över det! <3

Kommentarer
Petra

nope jag har 3..

jag tar inte så mycket bilder :P

men jag ska försöka :P



Blogg: http://nordlund1.blogg.se/
2009-04-22 @ 13:36:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback