FÖDELSEDAGEN

Datum & tid: 2009-04-05 - 10:32:52 ▼ Kategori: 3 Kommentarer
Igår var en RIKTIGT lyckad dag! Det började med att Carro kom hem till mig och förade, egentligen skulle christoffer ocksp komma men han svarade inte när man ringde och tillslut svarade en kompis till honom och sa att han hade glömt den hos honom, yeah right!
Jag och Carro började dra oss inåt mot stan! Sen mötte vi Lotta utanför krogen och hon fick sin present av Carro :P Haha!
Väl inne på krogen började vi prata med ett gäng killar, skittrevliga! Vi dansade som vi aldrig gjort förr! Iallafall jag! Det var så himla roligt, jag ville inte gå hem... Men hem blev det vi 2 tiden och var hemma halv 3 när min älskling låg och sov, jättesöt! :D

Jag somnade på en gång!! Jag sov så tungt att jag inte ens märkte att Henriks klocka ringde och att han gick up som jag alltid brukar göra! Det brukar vara jag som väcker honom... Helt sjukt! Har aldrig sovit så tungt! Men skönt var det!


Kommentarer
Mádeleine

Jasså du, det visste jag inte...partaj igår?? Och förfest hemma hos oss...hmmm. Kanske kan kompensera för min lilla fades igår då ! ; )

Kör lugnt idag. lova mig det !



Puss puss //Mamsen



2009-04-05 @ 11:09:59
BELLa

Hihi ja, det var bara Carro så det var inga problem :D

Aaah faktiskt så tycker jag det! ;)

Det ska vi, jag lovar! Han kör alltid lugnt när jag är med :)



PUsspuss!



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2009-04-05 @ 11:12:54
Neo

Hmm vare inte den som Theresé inte va bjuden på ?! O.o



2009-04-14 @ 08:24:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback