1 ½ TIM

Datum & tid: 2009-04-10 - 12:31:42 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Har precis kommit hem från en långpromenad! Gick till Globen för att köpa en pärm och sen tuben till Svedmyra för att hämta min klänning och nu är jag hemma! Tog mig 1 ½ tim, rätt skönt att fått röra på sig!
Ska köra lite Orbitec senare. Har bestämt mig nu! Jag ska bli bättre på att röra på mig!

Blev föresten ingenting med biljetterna och Pernilla, hon är hemma och firar sin syster och sen frågade hon om jag ville följa med till Harry B James, men jag jobbar imorgon så det går inte :/ Fan det skulle varit så himla roligt!
Får se, kanske ska träffa Emily sen, det beror om hon hinner in till stan tills dess. Annars sitter jag och väntar på om man ska möta den där Christoffer Robin och på att Henrik ska komma :P

Kommentarer
Therese

Vi skulle diskutera de som du undrade på ett av mina blogg inlägg. Vad tror du har hänt?



Blogg: http://tescha.blogg.se/
2009-04-10 @ 15:28:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback