TJOHOO!

Datum & tid: 2008-09-26 - 16:55:38 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Är dålig på att skriva jag vet. Och att lägga upp alla bilder :P
Men idag vaknade jag iallfall när Henrik skulle upp, så var jag vaken tills jag skulle gå till skolan :)
Det har väl inte gått lika bra i skolan idag som igår, men det är bara för att jag har fått nya recept som jag aldrig har gjort förut.. Men jag ska inte skylla på något men aa XD Det såg inte för taskigt ut men det smakade mycket bättre än vad det såg ut ;)  Gjorde iallfall en tårta som blev bra :D
Ida var inte i skolan idag :( Sjuklingen var hemma :/ <'3

Efter skolan så följde jag och Carro med Emily (HAH jag stavade rätt!) när hon skulle vänta på att tiden skulle gå ^^
Sen var jag slö och tog buss hem ;) Appro på buss!! IGÅR! Jag följde med Carro till Fruängen för att ta bussen därifrån (vilket tar lite längre tid). Tror ni inte att bussen kör fel? Det tog 45 min från Fruängen och hem istället för 20 :o

Igår började jag också prata med Emma och Petra som jag gick i samma klass som från 8an-9an!! :D SKitroligt att börja snacka med dem! Det var ÅR och dagar sen :P

Idag ska jag bara ta det lugnt eftersom att jag jobbar imorgon ^^

Bilder från idag:

Bella

Kommentarer
Mimmi

vart fan började du prata med dem någonstans?? :P



Blogg: http://mrsjones.blogg.se/
2008-09-26 @ 17:39:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback