Tillbaka !

Datum & tid: 2008-09-22 - 20:18:06 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Nu är jag tillbaka till bloggen igen :)
Har inte haft internet i helgen eftersom att jag har varit hos min pappa ^^
Det har inte hänt så mycket hemma hos pappa, bara tagit det lugnt för det mesta :)

Idag har jag inte kunnat gå till skolan för att jag var och fixade leg (äntligen) och sen var jag hos läkaren.
Fick nog IG på mitt Sammhällskunskapsprov, vilket jag inte var ensam om direkt.. Det är trist för ajg förstår ingenting av hans lektioner men men..
På morgonen så åkte jag till min praktikplars, alla var jättetrevliga och gulliga! :) Sen åkte jag till mamma för att fixa leg och sen till läkaren.
Nu är jag med Henrik! MYS :D <3 hihi! Ska snart äta :P haha tror jag ^^


Bella

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback