Speciell dag, helt seriöst ..

Datum & tid: 2008-09-11 - 19:04:34 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Dagen började med att jag vaknade efter 5 tim sömn typ.. Eftersom att det var någon som höll mig uppe! ;) <33
Sen  gick jag och Henrik till skolan. Såååå himla segt, hade hellre legat hemma och degat :P
Vi mötte Ida på vägen :)
Idag har jag "bakat" hela dagen, Lotta kom inte på morgonen så jag stod där ensam och övergiven! 8)
Jag har verkligen inte jobbat bra idag asså, det är hemskt. Men men jag hoppas att det blir bättre imorgon. Kjell var ju inte så glad på mig heller pga en insidens ... Pallar inte med det, låt mig vara..
Ganska jobbigt faktiskt, blir osäker. Det löser sig väl :)

Jag,Carro,Lotta och Therese var tvungna att gå tidigare för att åka och titta på en yttligera lokal. Men det kommer att bli den som vi var på igår :)
När jag kom hem satte jag mig och snackade i telefon i en tim drygt .. mwaha :* !!

Nu sitter jag här och väntar på min och mammas Orbitec. Jag ska träna som fan! :D ojojoj Summer Fitness 2009 here I come!



Bilder från idag:
IS THA SHIAT!


Tack och hej!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback