Ny dag, nya äventyr.

Datum & tid: 2008-09-12 - 07:48:37 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

God morgon, sitter och äter min frukost just nu :P
Är såååå himla trött, fast att jag gick och la mig vid halv 11 igår. Fattar inte :s Ajaa jag kanske piggnar till lite senare ^^
Vad ska man göra idag efter skolan då? INGEN aning, jag tror nog att jag kommer vara hemma och bara ta det lugnt eftersom att jag ska jobba på lördag :) Det ska bli roligt att träffa dem igen men just nu känner jag att jag inte orkar XD Men det ska bli kul!

I förrgår ringde jag Grinska och frågade om praktikplats, men jag har bara plats där två veckor. Måste vara borta i 4 veckor. Aja jag hoppas att jag kanske kan få plats där, annars får jag leta en till :(

Nej nu ska jag duscha sen ska jag och mamma åka :) hihi får skjuts :D:D ! <33 Tack mamma!

Tjing tjong!   Bella


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback