En dag i skolan

Datum & tid: 2008-09-12 - 16:04:26 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Idag har det gått riktigt bra i skolan ! Har jobbat ganska bra, fick jobba ensam eftersom att Lotta inte var i skolan :/ Du får ta och komma till skolan!!
Idag har jag iallafall gjort moussetårtor & bakelser, Prinsess tårta och lite annat :D Kjell har också varit på bra humör, så då har det gått bättre att jobba.
Det var Tacos idag i skolan, men det var en liten överaskning när det var typ turkmusik när man kom upp till matsalen XD hahaha jag dog! :P

Aja nu sitter jag och pratar med en mupp i telefonen.. haha! Bara liite mupp ;) <33
Vad ska man göra idag då? Typ ingenting eftersom att jag ska jobba imorgon! Ska väl umgås lite med min bror innan han åker ut till landet med mamma och Jörgen ^^

Bilder från idag:





Hej hopp!    Bella

Kommentarer
Ida

kan du lägga in bilden på mig och carro på bloggen? stoooor så att jag kan ta den :)?



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2008-09-12 @ 17:03:40
BELLa

okeeej :D jag gör det sen :D



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-09-12 @ 18:01:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback