Skåne i helgen..

Datum & tid: 2008-10-30 - 13:10:25 ▼ Kategori: 2 Kommentarer


Pappa ringde igår och sa att det var något strul med vattnet i huset i Skåne (?).
Så han frågade om jag ville följa med... Så jag ska dit på fredag MORGON !! Stannar till
söndag förmiddag :) Hoppas på en bra och mysig helg utan massor av diskutioner . . .

Igår var jag och köpte skor med Henrik och sen åkte vi hem till mig för att hämta lite grejer
och sen hem till honom.. Hans brorsa har köpt en SKITsnygg dator! Skulle inte tacka nej
till en sådan :P
Sen ringde Ida och Jonas och övertalade mig att följa med ut. Så ja mötte dem i Fridhelmsplan
vid 21.00 gick in på Nivå 22. Asså är det något fel på mig? För jag hade ingen lust alls att gå ut.
Så jag åkte hem till Henrik igen vid 22.00. Åt pizza (som han hade sparat), tittade på Family Guy
och somnade.
Hmm, ett nej är ett NEJ..

Ajaa, nu ska jag fixa mig lite för att åka in till Farsta, vill träffa Henrik innan jag åker :) <3

Bella

Kommentarer
Lotta

haha då e vi båda i skåne i helgen :P



Blogg: http://charmy.blogg.se/
2008-10-30 @ 15:08:33
BELLa

HAHAHA jaa juste! XD :P



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-10-30 @ 16:56:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback