Onsdag, utgång?

Datum & tid: 2008-10-29 - 11:25:41 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Asså jag känner verkligen inte för att gå ut idag :o Helt sjukt, men jag känner
bara för att vara hemma och ta det lugnt! Jag kommer nog göra det också :)
Var "ute" både lördag och måndag, så måste hålla i mina pengar litegrann!

Igår efter maten åkte jag och Henrik till Ida och Jonas :D Det var kul :)
Vi skulle till herrgården som Ida och Jonas har pratat om ganska mycket..
Fyh fan, jag var lite nervös innan och när vi väl kom dit så vågade jag inte
gå upp.. Jag ville för att det var så spännande men ändå inte :o Men vi ska
dit en annan gång! WOHO .........  

   Bella

Kommentarer
Anonym



2008-10-29 @ 12:23:54
Ida

Nääää, men kom igen nuuuu! BANGARE. jag som hade sett fram emot att gå ut med dig när jag verkligen var på party humör!! Du får en drink om du kommer (a) hahahah :*



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2008-10-29 @ 12:24:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback