Myyys!

Datum & tid: 2008-10-27 - 15:20:04 ▼ Kategori: 0 Kommentarer


Hej hopp! :D
Idag blir det roligt!! Jag ska till Hiphop & electrofest på Debaser Slussen idag med Carro,Lotta,Ida,Jonas,Henrik och ev Malin och James. Hoppas på en rolig kväll:)
Mamma mår dåligt idag så jag har gjort iordning hemma, dammsugit,tvättat,handla. Och när Henrik kommer hit från gymmet ska vi laga middag så att det är klart till mamma kommer hem! Det behöver hon <3
Idag har jag bara varit hemma med Henrik och haft det mysigt, han kom hem igår! Så himla underbart att få träffa honom igen! Har saknat honom som få!

+ Att jag fick VÄRLDENS bästa presenter igår! Av mina småkusiner fick jag ett varsitt halsband som de hade köpt själva (så himla gulligt, blev tårögd när de sa det :''| ), sen fick jag en väska som jag hade önskat mig av hela deras familj också, 2500 av mormor & morfar till körkort (!!) och av Sussie och Lasse fick jag 300 kr ! :D TACK TACK TACK för en jättemysig dag med god mat och mysigt sällskap!
Vid 20.00 åkte jag hem med kusinerna och mötte Henrik vid bussen :) När jag mötte honom hade han hyrt Saw ||| och lV filmerna så  vi satt och tittade på dem hela kvällen, Äckliga som fan men bra :D haha!
 
Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska blir 4 så att jag kan börja med maten :D


Bella

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback