Födelsedagen var den bästa!

Datum & tid: 2008-10-18 - 11:12:10 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Igår var den bästa dagen på länge!! Har aldrig haft så roligt!
Det började med att Henrik gick och möte mig efter praktiken. Fick en ros när han kom :'') !!! Sen bjöd han mig på kinamat :D mmmmmmm!
Efter det mötte vi Pontus och åkte hem till mig för att vänta på att de andra skulle komma.
Fick födelsedagspresent av Carro :D HAHAHAHAHA Underbar! Fyh fan vad jag garvade! XD Herregud, haha!
Efter det drog vi in till Gamla Stan för att möta resten där, Tove och hennes kompisar hade tydligen redan kommit in så vi ställde oss i VIP kön. Men klockan blev för mycket så vi bestämde oss att dra till Toxic :D
Då hände allt! :D Ojojoj!! Hände en grej i början som var väldigt tråkigt.. men sen blev allt bra! Väntar på att bilderna ska komma upp bara! Vet inte om jag vil se dem XD HAHA!
Vid halv 3 började vi dra oss mot Donken och sen åkte vi hem :)




Det var min underbara dag, hoppas ni är avis ;) hihi :*
Fler bilder finns på Isabelle Nöjd på Facebook 8)

Bella

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback