Farsta C + Stan

Datum & tid: 2008-10-14 - 18:26:02 ▼ Kategori: 6 Kommentarer

Hej hå! :)
Har precis ätit pannkakor (Carro!!) :D MUMS! Fast jag var jättemätt efter Burger XD haha så jag åt bara 1 pannkaka..
Usch jag mååååste sluta äta sådan skitmat seriöst! :| Jag har bestämt mig för att köra på Orbitecen efter att jag har smällt maten lite :D





Idag efter skolan åkta jag in till Farsta för att möta Ida och Jonas :) Medans gick jag in på Åhléns och hittade en jättesnygg kjol! Men inget köp. Måste spara eftersom att vi kanske ska på kryssning och till min utgång på fredag :)
Sen när de kom gick vi till Burger -.- Där kom Henrik och mötta oss och sen gick vi in på BR Leksaker XD hahaha fick slita ut Henrik därifrån ;)

Efter det tappade vi typ bort varandra så jag och Henrik åkte in till stan för att köpa jeans till honom :) De var SKITsnygga!! mm mmm mmmmm !! ;D
Så det var min dag ^^ Nu ska jag titta på Made och sen ska jag träna + duscha och sen ska jag möta Henrik vid bussen :)

Bella


Kommentarer
Carro

pannkakor :O



Blogg: http://ciwi.blogg.se/
2008-10-14 @ 18:38:27
Bella

HAHAHA JAPP!! :D



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-10-14 @ 20:25:49
Daniel

Fina bilder Bella. Var ska du praktisera nu ? Själv åker jag ner till OS på lördag, det ska bli spännande och samtidigt skönt att få den saken ur världen. Efter det kan kan ägna mer tid åt familj vänner och flickvännen tror dom kommer uppskatta det. Skulle vara kul om du hälsa på nån dag var rädd om dig puss och kram



Blogg: http://toproos.blogspot.com
2008-10-14 @ 23:40:21
Emma

Bilden till höger - what the hell?! Vad är meningen med den?

Och alla jobbiga smilisar som är överallt i hela texten, + alla andra ord som du ska överdriva med massssssssssor meeed booooooookstäverrrr! Grow up!



2008-10-15 @ 15:14:47
Bella

Emma:

Det är sån jag är respaktera det. Omogen? aa det är jag som fan! :D

Väx upp du med, och på vägen.. Lär dig respektera andra, du verkar inte ha något liv om du sitter och klagar på andras inlägg.



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-10-15 @ 17:13:12
Mamma

Isabelle, tycker du ska ta bort bilden till höger...inget bra ! // Mamma



2008-10-20 @ 16:39:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback