?TUNGAN?

Datum & tid: 2008-10-24 - 11:20:11 ▼ Kategori: 2 Kommentarer

Är hemma idag också, asså ajg orkar inte med det här! Jag får panik av att bara sitta hemma :(
Kan inte följa med jobbet på bowling heller eftersom att jag inte vill chansa att följa med och sen bli sämre..
+ att mina tunga är fortfarande öm,liiiiite mindre svullen och sen har jag fortfarande en vitgul plupp vid kulan..
Får se om jag orkar följa med Lotta idag när hon ska pierca sig och fråga vad det är..

Idag ska jag vila ut mig så att jag verkligen är bra tills imorgon så att jag kan jobba, sen ska jag ev ut med några st efter jobbet! :D Sen på söndag blir det firande av mig på landet :) Myyyys! Synd bara att inte Henrik knde följa med :/ men men :D vi ses sen på måndag ;) hehe :*


Bella

Kommentarer
Anonym

Tycker du ska vara lördag kväll så du orkar ta emot dina gäster...ler //Mamsen



2008-10-24 @ 11:53:37
BELLa

Joo jag vet (a) ;D haha men jag klarade av det bra när jag gjorde det i lärdags så :P haha vi får se ^^



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-10-24 @ 12:09:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback