Det vad då FAN! :o

Datum & tid: 2008-10-23 - 13:57:09 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Jag har fan inte bara suttit på min röv och inte gjort någonting, jag har också kämpat för att det ska bli bättre!
Och jag kan säga det att jag har inte mycket att ge längre! Jag har gett, men det känns inte som att det räcker! Ska alltid vara dig till lags i skolan t.ex för att DU inte ska känna dig utanför! Och det är inte så jävla lätt ska jag säga när det är två st som hatar varandra men som jag älskar.. Du anar inte! Det är en riktig mustsugare att försöka vara den som alltid ska vara glad och se till så att alla ska må bra, jag är jävligt trött på det! Men jag kämpade ändå! Jag vet att du har gjort detsamma, men det har varit på dina villkor. Vi har säkert gjort lika mycket fel. Men jag är slutkörd!
Jag har iallfall gjort det jag har kunnat och om du vill ge upp så är det ditt val. Jag kan inte göra mer än att säga vad jag tycker och känner. Fan vad besviken jag är  .....

Kommentarer
Lotta

I always gonna stay by your side <3



Blogg: http://charmy.blogg.se/
2008-10-23 @ 16:16:01
BELLa

Tack gumman, detsamma gäller dig! <3



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-10-23 @ 18:26:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback