3 dagar kvar !

Datum & tid: 2008-10-14 - 10:31:30 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Sitter i skolan just nu :) Har Livsmedelsteori, det är riktigt roligt idag :D Eller det brukar det alltid vara men nu arbetar vi med vad vi ska arbeta med :P
Vad ska jag göra idag då? Hmm.. Ingen aning faktiskt XD Hjälp mig!

Igår var jag iallfall med Lotta inne i stan efter skolan :D Jag köpte hårwax till Henrik och jag fick ett jättefint linne av Lotta tills på fredag! :D TACK! <3
Efter stan åkte jag hem och åt, sen ringde Ida och frågade om jag och Henrik ville komma hem till henne och Jonas. Så jag gick dit och sen mötta vi Henrik och åkte in till stan till Burger King XD haha! Fyh fan vad flum vi var igår :P Iallfall Ida och Jonas 8)
Det var en riktigt rolig dag!! :D <3

Men nu ska vi ha klassråd, hoppas jag ...

Bella

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback