VILKEN DAG!

Datum & tid: 2008-11-07 - 17:19:55 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Har inte skrivit på jag vet inte när :o Inge bra!

Skåne:
Det var väl inte sån bra början för pappa var sjuk :( Men det var jättemysigt att komme ner några dagar.. Men sen blev det inte så roligt! Fyh fan hatar det :(
Vi gjorde inte så mycket, var där och kopplade av typ :) Saknade Henrik som fan, men annars vare la bra...

Praktik dagarna:
Det har väl inte hänt så mycket, har varit på praktiken och jag trivs bättre än någonsinn!! :D Jag skulle inte säga nej till att få jobb där ! Kan inte beskriva hur bra jag trivs!!!
Aja, mina arbetsdagar har varit från 06.00 till egentligen 14.00 men har slutat runt 16.00. hihi <3
Idag!! Min otursdag tror jag nog, det börjar med att ajg glömmer min mobil hemma, Henrik skriver upp sitt nummer så att jag kan ringa från jobbet, Jag tappade anslag i golvet, frukter ramlade av en tårta, sen när jag väl ska ringa Henrik så har han glömt att skriva in de 2 sista siffrorna så jag skyndar mig hem, han ringer och säger att han står och väntar i Gamla Stan ( vi gick om varandra PRECIS!) och när jag kommer hem frågar han om han får tvätta sina bagerikläder och då har jag precis satt på en tvätt när jag kom hem -.- Snacka om otur?! Men jag fick choklad av Henrik som förlåt för att han hade glömt siffrorna :'') <33
Hoppas på en bättre jobbdag imorgon XD

Bella

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback