Onsdag!

Datum & tid: 2008-11-19 - 17:16:14 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Morgonen började väl inte på det bästa sättet.. Men aa.
Kommer till skolan och börjar dagen med bild ! Har faktiskt längtat lite efter just
den lektionen. Vi gjorde koppar,muggar,skålar och grejer av lera! Det var skitrolig!
Jag hoppas att min blir bra, den ser inte så rolig ut men den kommer nog bli ball tillslut.
Efter skolan kom jag hem och tog det lugnt, fixade lite saker innan mamma kommer hem.
Så idag blir det hemmakväll med mig,mamma och Jörgen. Sen ska jag väl läsa lite till
Samhällskunskapsprovet, måste skärpa mig och börja plugga i tid!
Imorgon ska vi ÄNTLIGEN baka!! Jag har längtat så länge efter att göra det, I SKOLAN!
Så det ska bli riktigt roligt!


SNART är det julafton, bara 25 dagar kvar!
Jag måste börja köpa julklappar!! OJ!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback