Onsdag!

Datum & tid: 2008-11-26 - 11:01:40 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Idag är det prov gott folk! Känner mig rätt taggad faktiskt! :D
Det känns som att jag kan allting, det är skönt när man könner så! Idag så har mina nya vinterskor skickats! De kommer väl komma någon gång nästa vecka (typ ibörjan av nästa vecka) hoppas jag! Känner att de är till stort behov NU..
Ida är hemma ifrån skolan idag, hon har ont i huvudet stackarn! Hoppas att det blir bättre!
Idag efter skolan ska jag hem och väcka Henrik sen ska vi till Trångsund och lämna in några motorcyckeldeler eller vad det var han skulle göra.. Sen skulle  jag storhandla med mamma men det verkar inte som att det blir så för hon skulle tydligen med mormor på någon teater (?).
Annars vet jag inte vad jag ska göra efter teatern, kanske bara vara hemma och ta det lugnt (med Henrik, om han vill / kan)?  

Kommentarer
Madeleine

Oj, glömde visst bort att det var idag vi pratade om storhandling... Det är ingen ordning på din mor nuförtiden skratt

vi får ta det imorgon kväll istället om du har tid med mig då. Du kan ju roa dig med att skriva en inköpslista ikväll om du vill ler stort



Puss puss //Mamsen



2008-11-26 @ 11:59:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback