DET SNÖAR!!

Datum & tid: 2008-11-22 - 10:22:24 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
WOHOO!! som jag har längtat!
Bara det ligger kvar nu så att det inte bli slask... Jag vill bara ut och göra snöänglar XD
Men jag kan inte, är sämre än igår så nu sitter man här hemma.. jätteroligt verkligen!
Jag hade sett fram emot att jobba med Mette idag, vi har så roligt. Men nej då ska jag
vara sjuk..
Hur som helst, mamma & Co har åkt till landet men jag valde att stanna hemma och plugga
till Sammhälls provet. + Att idag efter jobbet skulle jag åkt till Henrik men nee,, Jag ör SJUK!
Jag hoppas att jag får träffa honom imorgon iallafall! Saknar honom jättemycket!

+ Att i veckan måste jag hitta ett par vinterskor! Kan inte gå runt i gympaskor. Är inne på att
köpa Uggs faktiskt. Ett par svarta tror jag nog! Högt skaft inte lågt.. Eller jag vet inte!
Vad sägs?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback