Vänner förändras

Datum & tid: 2008-05-04 - 11:50:39 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
asså ååh!!
Jag orkar verkligen inte -.-'  Jag saknar verkligen våan tid tillsammans! Jag gillar vrkligen att vara med er båda men jag vill vara ensam med dig också utan att du sms:ar.. Hoppas verkligen att det kan blir som förut någon gång i alla fall. Är hur glad som heslt för din skull, och det vet du! Det är inte så att jag vill komma emellan e på något sätt. Men du glömmer dina kompisar känns det som. Du tänker vad m är roligast och bäst för dig själv och glömr alla andra runt omkring dig. Och när du kan så förväntar du dig att jag ska kunna och sen blir du sur när jag inte kan... Känns verkligen som att vi börjar glida från varandra rejält. Det är inte samma vänskap som innan.

Men du ska veta att jag älskar dig oavsett vd som händer och jag hoppas att jag inte har ändrats..

Kommentarer
ida

Pratar du om mig? Det känns så iallafall.. Och isånnafall vet du mycket väl varför jag & Jonas har varit mycket med varandra på sistonde.. men jag saknar dig med, och nej.. jag förväntar mig inte att du ska kunna varje gång jag frågar! verkligen inte, och om du har känt så, så kan jag säga nu - att det inte är så! Och ja, vi har typ glidit ifrån varandra, så har jag kännt ända sedan september förra året. Så det är inget nytt, iallafall inte för mig. Men det känns som om du tycker att allting bara är mitt fel, iallafall som jag uppfattar det i texten, och det är ju lika mycket bådas fel isånnafalll, att vi håller på att glida ifrån varandra, eller? Vi båda har pojkvänner, och visst.. jag är med Jonas mer än du är med Marcus. Men det har hänt flera gånger, att när vi har bestämmt nåt, så har det inte blivit av. Så känner jag iallafal..

Jag älskar dig, & jag vill också att det ska bli bättre..



Blogg: http://idabarck.blogg.se
2008-05-04 @ 13:10:54
BELLa

Men ida det ä inte för att det hände att ni har varit tillsammans mycket uta du var det innan det hände.. Det har alltid varit så, och det är inte bara jag som tycker det.
Och jag vet inte vad jag har gjort fel.. jag tycker inte att jag har det men du får gärna berätta om det är något jag gör fel. Jag frsöker att håla masken så mycket som möjligt. Men nu känner jag att det måste hända något.
Efter September? Skulle inte tro det, allting ändrades efter det som hände mellan mig och pappa tycker jag. Absolut inte tidigare :o September? :|

älskar dig!!



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se
2008-05-04 @ 13:20:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback