Sjuk -.-'

Datum & tid: 2008-05-16 - 10:10:35 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:..:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.


Vaknade imorse av att jag hade ont i halsen och täppt i näsan! :@  Asså ni anar inte hur mycket jag hatar det här! Tror ni att jag vill vara hemma och inte göra någonting? Det är såååå himla tråkigt! Jag får lite smått panik seriöst :o
Ajaa hoppas att det blir bättre imorgon i alla fall så att jag kan jobba.. .__.'
Vad ska man göra idag? Typ vara hemma och göra iordning mtt rum annars får mamma en attack tror jag :P Sen ska jag ringa Lena och höra hur vi verkligen ska göra. Ehm aa det är väl det jag ska göra och typ lyssna sönder låtar ^^
+ Att jag kommer sakna Marcus !!! Vi kommer att ses på Måndag som tur är :) 4 månader! <3


Tjing tjing :*


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback