Moisigt!

Datum & tid: 2008-05-28 - 18:08:31 ▼ Kategori: 2 Kommentarer


Hejhej!
Sov hos Marcus, mådde mycket bättre på morgonen så jag gick till skolan :)
Det började med gympa, jag var med så mycket jag kunde innan jag fick hjärtinfarkt :P Men det var asaroligt! <3
Sen åt vi lunch och bakade resten av dagen :) Vi gjorde Lennarttårtor! De blev asbra, wohooo!
+ Att typ alla i klassen var på flumhumör idag XD jag höll på att dö av garv asså! Maria var värst XD HAHAHAHAHA!
Men Daniel och Elin ska vi inte prata om, och Stefan! ÅH herregud... Vi var riktigt barnsliga seriöst  8D
Efter skolan åkte jag Daniel och Carro in till stan och tittade runt lite.. Carro klippte sig! Det blev jättefint! :) hihi
Vädret har varit helt underbart hela dagen idag! IIIIEHH så himla moooisigt! :D
Bilder kommer senare ^^'
Nu ska jag äta mat med mamma och sen ska jag till Marcus (a) hihi <333

Tjing tjing :*

Kommentarer
Maria

Du. Jag är alltid bäst! Mohahaha!



Blogg: http://mariasy.blogg.se/
2008-05-28 @ 22:53:55
BELLa

HAHAHAH jag vet ;) neiij!! (a) Tack du med :P



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-05-29 @ 09:16:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback