Hon har tagit studenten!

Datum & tid: 2008-05-29 - 21:37:21 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Becca har tagit studenten!! Asså jag kan inte fatta det xD IIIEHH Så himla roligt, jag längtar verkligen nu efter att sluta men endå inte haha! Jag Ida och Carro åkte flak med alla budar och lite killar :P Fyh tusan! Jag har inte haft så roligt på läääänge! Hahahahahah blev dränkt med öl och cider men annars vare bra :P Vi luktde riktiga fyllekärringar XD haha!



Imorgon ska jag och Carrhoe åka och simma :D Jag känneratt vi är ganska duktiga Carro ;) haha!
Sen ska jag till pappa imorgon :) Så jag kommer att skriva på morgonen om jag hinner men inte und helgen :) Inte för att jag har många besökare som bryr sig men aa XD

Tjing tjing :*

Kommentarer
Carro

vi e fett duktiga :D



Blogg: http://ciwi.blogg.se/
2008-05-29 @ 21:46:19
BELLa

Hahahahah jaaa helt klart! :D <3



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-05-30 @ 08:37:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback