Hemma hemma..

Datum & tid: 2008-05-04 - 01:04:04 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Nu är jag hemma hos mig med Marcus :)
Idag vaknade vi halv 3 !!! asså fatta! HALV FUCKING TRE!!! det är helt sjukt, jag har inte sovit så länge! hahahaha!!
Usssch det är inge bra, inge bra alls ;)
Sen när vi hade gjort iordning oss så åkte vi hem till Ida och firade hennes mamma :) det var asmoisigt! Förutom att jag och Jonas körde pick och slap leken! FYHFAN för honom säger jag bara!! Jag har för tusan i mig blåmärken!! Men inte han! EUH XD Han ska få igen, det lovar jag :P haha!
Sen åkte vi hem till Marcus och fixade med hans fåglar och sen åkte vi hem hit till mig! :)
Enda sedan i onsdags har jag varit hos Marcus, jättemysigt <333 hihi vi har bara tagit det lugnt ^^'
Men nu ska jag göra Marcus sällis 8)

Tjing tjing :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback