Grand Hotel

Datum & tid: 2008-05-21 - 18:14:03 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Idag var det lite segt ibörjan av dagen. Typ en timma kanske, men det var bara för att jag inte har sovit sååå bra som jag brukar. Sen resten av dagen har det gått hur bra som helst! Jag har gjort små fruktsallader, pajer, lägga upp pralien, brownie tårtor med kola, hjortronsylt och massa annat :D Jag och Maria har retats som vanligt och idag var Mette med oss lite också XD hahaha vi stod och skrattade tillsammans ganska länge :P
Det är nu man börjar känna sig som hemma och känner sig som en i gänget! + Att jag vill inte sluta där nu, jag vill fortsätta jobba där lääääääääääääänge! :$



Efter praoen gick jag med Maria som skulle möta Ida för att fika och sen gick jag till sl-center och köpte ett månadskort :) TACK mamma för att jag får låna pengar av dig <33
Vid Gullmars handlade jag saker som behövdes hem och nu sitter jag här hemma med mamma ensam ! :D Ganska skönt faktisk, eller väldigt skönt! Hoppas att det förblir så den här kvällen för imorgon efter praoen så åker jag till Lena för att hon ska skjusa mig och David till tåget.

Då åker vi till Skånen minsann! Träffa pappa som jag inte har gjort på typ en och en halv månad :) Jag är så (får jag svära?) Jävla stolt över honom! Han är lixom där nere och bygger ett sommarhus som vi ska vara i på sommrarna!
 :'') Kommer typ börja gråta för att jag är så stolt och hur fint huset är när jag kommer ner :*
Men jag kommer att sakna Marcus som f*n!! Jag längtar efter honom redan!! Så det kommer att vra lite jobbigt faktiskt.. men aa jag överlever :P <33

Men nu ska jag och mamma typ göra varma mackor! :D
+ att vi har köpt chips,dip och godis!! Mohaha!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback