Grand Hotel

Datum & tid: 2008-05-14 - 18:43:15 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Dagen började med att klockan ringer vid kvart i 7 -.-' Det var dags för prao! :D
Jag gick av vid Slussen och gick till Grand Hotel, så himla mysig väg att gå :)
När jag kom fram var inte Maria där... Men hon kom lite senare :) hoho
Idag har det verkligen gått hut bra som helst! Jag tror att det har varit den bästa dagen på praoen hittills. Hihi Jag fick göra Cremé Brulé, Cheesecake,Dekorerat en tårta och små kondisbitar :D Och hackat massa frukt ^^
Asså fyh fan för Maria! I slutet av dagen var hon helt galen XD Höll på och "råkade" stänka vatten på mig när vi städade och grejer :P hahaahaha! Vi var så duktiga och snabba idag så det finns ingenting som vi kunde göra innan vi slutade så vi fick gå vid halv 4 istället för 4 :)



Och när vi kommer ut så regnar det!!! Vi hade inget paraply eller någonting! Så vi gick in och lånade en soppåse som vi gick med över huvudet XD Tänk er två tjejer med en svart soppsäck över huvudet, haha!!
Hoppas att vi fick ta en :( Vi hittade ingen som vi kunde fråga :/
Sen skull Maria till Gallerian med Elin, så jag åkte till T-Centralen och mötte Marcus där :D FYH , det var två äckliga killar som typ stog och peppade varandra för att gå fram till mig :s haha som tur var kom Marcus ochde gick på tåget ._.'



När vi kommer hem så är mina kusiner här som jag inte har träffat på säkert ett halvår! Jätterligt att träffa dem :) Jag gjorde Josephines hår lockigt :) Sen kom mormor och morfar och hämtade dem och sen senare på kvällen kommer mormor och morfar hit :) De ska bo här till mamma och Jörgen kommer hem ifrån Venedig ^^'
Uppdaterar mer senare :D

Tjing tjing :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback