wohOo

Datum & tid: 2008-03-10 - 09:08:32 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Varför sitter jag alltid på engelskan när
jag skriver blogg inlägg?? XD hahaha!


I lördags åkte jag till Marcus och firade honom
8) Det var jätteroligt och mysigt att träffa alla :D
Somnade typ vid 1 och sen gick vi upp vid 7 <33
men det har varit en jobbigt helg också... men
det tänker jag inte skriva här.

Ajaaa nu ska jag fortsätta att skriva om Vänner på
Engelskan.. Egentligen skulle jag skrivit om Tokio Hotel
men SÅ mycket fakta som jag behöver fanns det inte..

Idag ska jag följa med Marcus när han köper ny jacka och nya skor!
8D Sen ska jag hem och fortsätta med min målning ;)
asså jag målar om i mitt rum XD haha!

tjing tjing! <33

Kommentarer
veronika

haha! Jag gör också allt annat som jag inte ska göra på egelskan xD



Blogg: http://heyfishy.blogg.se
2008-03-14 @ 20:10:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback