Skoooooola 8)

Datum & tid: 2008-03-05 - 21:53:51 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Idag har vi haft 4 tim teori  -.-'
Men vi hade kul som vi alltid har! haha!!
Sen när vi hade slutat så gick jag,Ida och Daniel
in till lärar rummet för att kopiera lite grejer..
Så vi fastnade där ett bra tag och pratade och
skojade med Kjellan,Janne & Peter 8D
Ida gick för att möta Jonas och jag och Danijel
stannade kvar 1 tim efter att vi hade slutat :)
Sen åkte jag och Danijel med Kjellan tunnelbana
för att åka hem ^^ HAHAHAHAHAHA! fy fan vad jag
garvade på tunnelbanan! Kjell asså, han är helt
galen helt seriöst X'D !!

+ Att mormor fyller år idag! Grattis!! <33 :D
Så nu sitter de och pratar ute i vardagsrummet
och äter glass typ ^^

SERIÖST! Jag måste börja gå ner i vikt!!!!! Helt seriöst!
Jag kommer att bli... aa fan jag hatar mej själv att jag inte
göra någonting åt min kropp!!! GAHhhH!

När jag kom hem så bokade jag biljetter till imorgon till
Paula,Ida och Emelie 8D GUD vad jag längtar!! vi ska ha
så himla roligt ! OCH vi ska vara lääääängst fram föö fan!!




Kommentarer
Sanna

Menar du designen? Jag har kämpat supermycket med den så jag vill nog inte att du kopierar =p Testa dig fram själv, det blir roligare då!



Blogg: http://sannadahlgren.blogg.se
2008-03-07 @ 16:24:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback