R.I.P Ruth :'( <"3

Datum & tid: 2008-03-20 - 12:26:45 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
mmmmmmmmmmmmm!!
GUD vad skööönt att få sova ut för en gångs skull :)
Men Jonas väckte mej med ett sms kl 10 -.-'
Hahahaha men jag skull egentligen gå upp
ändå... då XD

image6
Sen när jag hade duschat så bestämde jag mej
för att göra iordning till Wille och Ruth..
När jag skulle städa hos Ruth så var hon död :'(
EUH! Känner mej jätteelak på något sätt :/ <"3333



image5
Idag ska jag vara med Ida <33 :D ÄNTLIGEN ensamma!
Vi ska till stan och titta påskkläder tills imorgon när vi
ska på middag hos Leo :D hihi det ska bli myyyyys!
Men Marcus kunde inte komma :/ Han har dissat mej och
är på sitt land.. okej inte dissat men aa (a) haha!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback