Grillkväll :)

Datum & tid: 2008-07-15 - 13:16:20 ▼ Kategori: 2 Kommentarer


Just nu sitter jag på mammas jobb :) Ska hjälpa henne lite med faktuering XD
Idag har vaknade jag hos Emelie :D <3 Sen åkte jag in till stan för att klippa mig och färga håret! Det blev jättebra :) Ska inte färga ljusare nu ^^ Hihihi
Idag ska jag hem till pappa för att lämna lite saker till Skåne och sen åker ajg och mamma ensamma till landet :) det ska blir jättemysigt! <3

Gårdagen
Det började med att jag vaknade ganska sent.. inte så bra men aa. Sen åkte jag hem. Efter det mötte jag upp Emelie och Danijel för att handla mat inför grillkvällen :D Sen kom Lina hem till mig för att åka med oss, det var jättelänge sen vi sågs!
När hon hade kommit åkte vi in till Fridhelmsplan och Carro hoppade på tunnelbanan :D Hon har piercat tungan!! Så himla snyggt! Sen mötte vi Henrik vid parken och började grilla :) Sen gick Lina och sen Carro och Thess ( stavas?:P).
Jag,Henrik,Emelie och Danijel bestämde oss för att gå ner till stranden och sätta sig under ett träd där och grilla mera :P haha! Det var JÄTTEmysigt! Vi måste göra om det snart igen :) <3

Nu ska vi hem !

Bella


Kommentarer
Danny

klart vi ska göra om det!! det var toppen! =)

puss!!



2008-07-16 @ 20:20:59
BELLa

Jaaa vi MÅSTE :P hihi <3



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-07-17 @ 09:21:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback