Piercing = Aleks !

Datum & tid: 2008-02-25 - 13:59:51 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Idag fick jag reda på att Aleks ska pierca sej
i tungan 8D och jag ska med! Lääängtar :)
Asså jag LÄNGTAR verkligen tills jag blir 18
så att jag också kan göra det!! <33 8')

Ajaa igår skulle jag testa att äta fisk på typ 7 år..
just för att se om jag fortfarande är allergisk mot
det -.-  3 tim efter att jag hade ätit det så spydde jag..
så nej jag tål inte fisk :o EUH! hatar det seriöst >.<
+ att jag skulle träffa alla 3 idag :/ men jag kände att
det kanske är bäst att stanna hemma en dag  och bara
ta det lugnt :) imorgon ska jag i alla fall vara med Marcus :D
hihi saknar honom (a) <3

ajaa nu ska jag inte sitta vid datan mer nu på ett tag tycker
jag.. det är faktiskt fint väder ute ^^ hihi
 
puss hej! :*

Kommentarer
-L

Vet du vart man kan köpa låtsas peircingar? :)



Blogg: http://leeoonooraa.blogg.se/
2010-03-20 @ 22:55:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback