helgen 8) !!

Datum & tid: 2008-02-24 - 18:29:40 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Så himla lyckad helg! x)

I fredags kom Marcus & Jonas till skolan! 8D
WohoOO! det var jätteroligt att de kom :') men
sen så var jag och Ida tvungna att åka hem :/
Kände mej jättetaskig att jag lämnade Marcus
efter typ 45 min >.< !

Sen på lördagen tog jag 11.11 bussen till Farsta
för att möta Ida,Jonas och Marcus där .
När jag kom fram så var Ida redan där och Jonas försenad -.-
hahaha, men när Jonas kom så gick vi och köpte hårfärg
till honom. Likadan färg som jag, liiiiiite fiiiinare liiiiiiiiite bättre 8P
aa och jag köpte schampo och balsam för det var slut .__.
Sen kom Marcus <33 hihi hade saknat honom som få!
Åkte hem till mej där pappa höll på att byta toa så det
funkade inte att gå på toan hemma hos oss så vi gick
ner till farmor och var där nere en hel del 8D

Vi gick på promenad också! :D hah! det var asroligt!
David mördade nästan sej själv där ett tag med sin
perfym och tändare .__.             TACK Marcus  ;)
Alla smittade mej för att de var kissnödiga,
jag gick upp i skogen för att pudra näsan (a)
fy fan vad läskigt det var! Det skulle fan inte förvåna
mej om det kom en våldtäktsman (8)
Jag hann inte ens knäppa byxorna innan jag var nere
på vägen igen XD hahahaha!

När vi kom hem hade VÄRLDENS bästa pappa och Lena
gjort iordning chips och dip <33 mmmmmmm!
Sen gick jag och Marcus ut till mitt hus för att få ut han jävla
memory card ur datan och sen gick vi ner och tittade på
slutet av Melodifestivalen 8D Jag missade BJÖRN! :o
Inge bra asså .__. peeers, haha !
När det var slut så följde jag,Ida och David med Jonas
och Marcus till bussen, euh att den inte går senare och
oftare! asäckligt!! verkligen!
Asså det var riktigt mysigt! :) Saknade Marcus redan han
hade gått på bussen :( aah Jonas med då... XD hahaha!

Sen blev jag kissnödig igen XD men när jag skulle sätta
mej ner så rev en jävla pinn jävel mej på rumpan! fyh fan! >.<

+ att Ida sov hos mej! Hon är bäst! 8D vi hade asroligt!
Äckliga Joséééééééé skickade ett sms till Ida så hon ringde
upp honom och skällde ut honom XD hahahahahahaha!
JUSTE! den där andra.. fyh fan vad snuskig hon är seriöst!
har aldrig sett något liknande :o FAHHHN! vill bara slå
på något när jag tänker på henne och det hon har gjort äckliga
människa...

ajaa nu ska jag in och äta fisk :| fatta! fisk! jag har inte ätit det
på typ 5 år .. hoppas att jag tål det nu :D hihhi !!

BYE


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback