1 Månad <3

Datum & tid: 2008-02-19 - 21:15:46 ▼ Kategori: 3 Kommentarer

1 månad med dej idag älskling <33
Jag älskar dej !


fyh fan ! :o
idag har jag vaknat hela dagen 8) wohoo!
STEFAN seriöst 8D fy tusan vad jag har garvat
åt honom idag... herregud! Han klappade hårt på
en på huvudet hårt så att håret låg P L A T T och sa:
- Kissemisse!! <333
HAHAHAHAAAHAHAHAH!!! :'D

_______________________________________________________________________


Sen när vi hade bakat så skulle vi på museéum..
seriöst.. alla i klassen gick runt och klagade på att vi skulle
på det där äckliga museéumet XD hahaha!!
Men jag och ida skulle på toa och sen sminkade vi oss
när vi ändå var där.. och sen när vi skulle tillbaka till gänget
så hittade vi dem inte :o och när vi tog upp mobilen så var det
en mullig person som sa att vi inte skulle ha på mobilen...
Så vi drog och mötte Marcus och sen Jonas :D
Marcus tog hål i Jonas öra idag också .____.
+ Att varken jag,ida eller marcus visste vad som hände
med jonas sen XD han var helt galen seriöst ..!!
SÅ JÄVLA SKÖN! HAHAHAHAHAH!!!!!! jösses 8'D

Kommentarer
Jonas(fredag)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao! ;)
Vi skyller på vodkan som morsan gav mig och marcus ;)



2008-02-20 @ 22:56:59
Anonym

Hahahahahah!! aaa eller hur som du fick på örat lixom XD hahah!!!



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se
2008-02-21 @ 13:09:17
BELLa

HAHAHAHAH ofta ! .___. :P
men det skulle inte förvåna mej ett dugg..
men nu vet vi hur vi ska göra när vi vill
att du ska blir lite lullig/rolig på fester Jonas ;)



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se
2008-02-21 @ 13:21:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback