Utegång!

Datum & tid: 2008-12-27 - 20:59:18 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Sitter hos Lotta nu :D
Egentligen skulle jag på Idas fest, men jag kände att jag ville göra någonting med Lotta, så hon inte sitter hemma ensam!
Vi har iallafall tagit en liten drink var och just nu håller Lotta på att sminka sig och sen ska vi börja dra oss in mot stan till VIPER och möta Carro! Så kom dit tycker jag allt !
Idag har jag och Henrik varit i Nacka Forum och shoppat lite, jag köpte ett par jeans och en munkjacka! Sen köpte Henrik en skitsnygg tröja!! MMMM! Så det var nice..
Det är det jag har gjort idag... Imorgon tänkte jag åka till farmor och hälsa på så att inte sitter därute helt ensam .
Nej nu ska jag gå och titta mig i spegeln och sen ska jag dricka upp det sista, bilder kommer sen!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback