Tisdag

Datum & tid: 2008-12-22 - 17:20:41 ▼ Kategori: 0 Kommentarer



Kom hem från jobbet för drygt en halv timma sen . På vägen hem ringde jag mamma och hon berättade att Herman hade "lekt" med Wille som katter gör med en råtta.. Han låg inne i köket helt still så min brorsa trodde att han var död... Men efter en tim började han skutta runt lite försiktigt efter att ha legat i brorsans knä.
Jobbet..Snacka om att det var mycket att göra! Det kändes som att det aldrig tog slut :o Och imorgon blir det ännu mer att göra! Men det är roligt, hellre det än att det inte finns så mycket att göra.

Efter jobbet (idag) tänkte jag åka in till stan för att att köpa brorsans julklapp, men jag orkade inte så jag åkte hem.
Ska in till stan efter jobbet imorgon med Ida istället, hon ska och köpa till sin brorsa så det blir nice! När jag kommer hem är det väl bara att packa och sen åker vi till landet ^^ Det ska bli riktigt mysigt! Träffa alla i släkten och allt.
Sen blir det hemfärd den 26/12 om jag inte behöver åka och jobba. Sen på lördag blir det fest hos Ida!! Längtar!
+ att Henrik kommer hit sen lite senare, så då ska vi "byta" julklappar, hoppas han blir glad för min...
Nu ska jag betala räkningar sen ska jag sätta mig vid tv:n och Wille.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback