Onsdag

Datum & tid: 2008-12-10 - 19:50:45 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Jaa, vad har man gjort idag.
I skolan började dagen med bild, där jag fortsatte med MIN kopp... men det var NÅGON som härmade mig med färg så den är inte unik längre, hihihi! Efter bilden var det lunch, tror ni inte att det blev fisk? Joråå! Så jag kunde inte äta...
Samhällskunskapen...... FYH FAN, säger jag bara! Mitt prov som jag var så himla nöjd med gick åt pipsvängen. Orkar inte förklara..
När vi slutade åkte jag direkt till jobbet och jobbade i 3 tim, det var skönt att göra det så att man slapp tänka på annat som händer just nu. T.ex som ÄCKEL B och tjafs hemma..
Saknar Henrik som tusan, känner att jag verkligen vill vara med honom nu.. Det vill jag annars också men speciellt nu. Men det är väl bra att vi kan vara ifrån varandra ibland ^^ Vi träffas ändå imorgon :D hihi! <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback