Mitt liv

Datum & tid: 2008-12-10 - 21:38:01 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Just nu ser mit liv pissigt ut... Bara för en sekund så gör det det.
Tjafs hemma, Henrik är sjuk :( jobbigt med Ida, måste skicka inte massor av grejer, dumhuvud till samhällskunskapslärare(!) och LITE pengar.. Kan det bli värre?? Seriöst.. Just nu orkar jag inte.. Det är bara två personer som jag skulle vilja vara med just nu...
Jag ska iallafall gå och lägga mig nu och läsa lite teori ( till körkortet ), men jag skriver väl kanske lite imorgon.. Då är det bakning i skolan, hoppas på att få göra något roligt! Sen får vi se om Henrik känner sig bättre så ska vi ses.. Annars får jag väl ringa och höra med jobbet om jag får jobba..

Pusshej! :*

Kommentarer
Bloggdesigner!

Hej, klart jag kan designa om din blogg :) Men läser här att du redan kanske har fått hjälp, eller är jag helt fel ute nu? :p Men om du fortfarande är intresserad så svara på dessa frågor i ett mail :) http://bloggdesigner.webblogg.se/2008/november/vill-du-ha-din-blogg-personligt-designad.html Kul i alla fall att du gillade mina designer bäst ;) Sånt blir man glad av!



Blogg: http://bloggdesigner.webblogg.se/
2008-12-10 @ 23:38:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback