Long time..

Datum & tid: 2008-12-15 - 18:50:19 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Jag vet... Jag har inte skrivit på ett tag. Har varit hos min pappa i helgen och han har ingen dator.
Det jag har gjort i helgen är:
Fredags:
Efter jobbet åkte jag till Farsta för att hitta ett vykort. Tog bussen hem, och när jag kom ehm stod maten på bordet!
Tacos blev det, mums!!! Efter maten tittade vi på tv, sen kom jag på att det var Idol final, så jag sprang upp och tittade på det!
Lördags:
Jobbade jag, och efter att jag hade jobbat mötte pappa,Lena och William upp mig för att gå och titta på julmarknader och NK's julskyltning inne i stan. Det var jättemysigt! Väldigt kallt dock.. Men det var skönt efteråt.
Söndags:
Vaknade vid 10, och låg och läste teori. Sen gick jag upp och åt "frukost". Efter det skulle Lena til Danmark (och Skåne) för att jobba.
Sedan kokade jag risgrynsgröt! Har varit så himla sugen på det länge nu, så jag gjorde det. När pappa kom hem hade han handlat hem massor med mys. Vi åt hasselbaks potatis med kött och sen hade jag gjort en fruktsallad som vi åt till Bingolotto m farmor.

Det är väl det som har hänt, riktigt mysig helg faktiskt! TACK! <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback