Julklappsshopping!

Datum & tid: 2008-12-21 - 17:48:16 ▼ Kategori: 0 Kommentarer


Har nästan precis kommit hem från stan med min brorsa.
Vi har varit och handlat lite grejer till folket ^^ Eller aa jag skulle bara köpa två grejer mer och brorsan skulle köpa till hela familjerna.
Köpte en klapp till farmor och sen såg jag en sak som jag var tvungen att köpa till Henrik! Men när jag kom hem så blev den inte lika fin som den var innan. Så jag sket i det...
Det var faktiskt skönt att vara ensam med min brorsa utan att bråka, vi gör väl inte det SÅ himla ofta men det var skönt med iallafall en halv dag utan tjafs :)
Så nu sitter jag här hemma och är helt slut.. Är ganska trött faktiskt, åker och shoppa bakis lixom.
Får se vad som händer senare ikväll, ska jobba imorgon så jag vill vara utvilad tills imorgon .
Men nu ska jag hjälpa mamma med maten ^^

Tjing!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback