Header!

Datum & tid: 2008-12-17 - 08:45:09 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Kan någon hjälpa mig och fixa en snygg header till mig? Jag skulle verkligen uppskatta det..
Min sida ser så himla tråkig ut annars ^^ Så kommentera om du kan fixa det åt mig <3


Onsdag
Idag är det bild som gäller på morgonen! Jag hoppas att min mugg är klar som jag ska ge till farmor.
Efter bilden är det samhällskunskap, där ska jag göra prov och sen ska vi titta på film. När vi slutar bär det av till jobbet, får se om jag ska till pappa efter. Det är väldigt mycket att göra så får se om jag hinner med någon buss.
Annars blir det att åka hem och plugga körkortsteori. Har nämligen inte läst så mycket de sista dagarna... Men det ska det blir ordning på. Vill gärna ta körkortet (helst) innan April, annars ska jag ha det när innan jag går ut skolan.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback