Fredag

Datum & tid: 2008-12-05 - 14:40:56 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Ni anar inte hur trött jag var imorse! Usch det var hemskt, ville bara ligga kvar i sängen och mysa med Henrik ..
Började 08.20, det var inte alls många i skolan! Men det är bara för att alla kom hem så sent igår.. Men ändå, vi kunde ha fått börjat tidigare för vi gjorde ändå bara lussekatter på frys... Då kunde vu lika gärna börjat någon tim senare..
Vi slutade iallafall halv 2, så det var skööönt, men jag har iiiiiiiiiiiingenting att göra. Orkar inte göra så mycket men har jättetråkigt + Att jag börjar att känna att jag håller på att bli sjuk IGEN!!! 
Ska nog hoppa in i duschen och sen får jag väl se vad som händer, kanske kan vara med någon idag (a) :D
Som sagt, duschen.. ciaó !


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback