Fredag!

Datum & tid: 2008-12-20 - 10:09:44 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Det var nog en utav de bästa fredagarna hittills!
Det började med att vi hade avslutning på skolan vid 8 som höll på til halv 10. Sen åkte jag och Lotta till Globen och tog något lite att käka. Sen åkte vi hem till henne för att lämna hennes väska, fick med mig en pringelsburk! MUMS!
Sedan åkte vi till hennes stall och mötte upp Klara på vägen. Hahaha X-et vägrade komma till Lotta när hon skulle hämta honom i hagen så hon fick gå in alldra längst in i den där LERIGA hagen. HAHAHA det så så himla roligt ut!
Efter det red hon och Klara, jätteduktiga båda två! Sen fick jag rida... Jag har inte suttit på en häst sen jag skenade med en.. Så det var lite pirrigt men gud vad roligt det var!! :D




Efter stallet åkte jag in till stan och mötte upp Henrik för att vi skulle åka och titta på bio <3 Innan åt vi på Taco bar, MMMM!
Vi såg "When the earth stood still", den var riktigt bra. Himla bra budskap!
Efter bion åkte vi hem och tittade på julkalendern och sen somnade vi.

Så det var en riktigt bra dag!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback