Ensam hemma.

Datum & tid: 2008-12-04 - 13:03:00 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
WOHO idag är jag ensam hemma ! Det är skönt att vara det ibland, slippa föräldrarna lite , haha.. Nejdå men det är lite skönt.
Idag är det öppet hus på i min skola, ska vara där från 14.00-21.00, lite tråkiga tider men vad ska man göra. Det ska bli ganska roligt ändå. Jag ska stå med Alex och Gustav och köra matbröd och fruktkaka. Jag vill bli BÄTTRE på att rundriva, är så himla keff på det! Och när jag sa det så började Elin och Daniel hacka på mig om det, haha! Så jag kommer väl få höra det idag :P
+ Att jag tyckte att jag var väldigt effektiv igår, jag ringde och beställde tid för Herman hos djursjukhuset, beställde tid för handledarkurs för privat övningskörning, jobbade och sen kom pappa och David för att skriva i lite papper och då hade han fixat körkortstillståndspapper till mig! Tack!
Så det är ganska skönt att veta att det är gjort och ska göras, så hela måndagen nästa vecka kommer att vara full. Så jag kommer inte att kunna vara i skolan. kl: 07.40 ska jag till djursjukhuset, 10.30 ska jag ta vaccin, 13.00 ska jag jobba och 17.30 ska jag på utbildningen med mamma.
Men jag ser fram emot det på något sätt ändå, ganska skönt att få saker gjort.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback