Things change

Datum & tid: 2008-04-17 - 20:39:18 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
WOohooo!!
Jag kom precis hem från stan :D hiihi
Ida fråade om jag ville följa med till stan med
henne,Jonas och Kevin :) Asroligt hade vi som vanligt!
HAHAHAHAHAH jonas, våran humor
Kevin med sina kommentarer
och Ida med sin sexiga och hesa röst XD hahahah!!!
Först gick vi med Kevin när han skulle titta på lite kläder
men han hittade inte något som han hade råd med XD
Vi letade också efter en skinnjacka till Ida och hittade en ASsnygg på NK
men den kostade 2000 :- så aa :s men det fanns också en
jättefin på Carlings också! :D hihi




Större bild,STURN Q JACKET
Sen tittade vi på jacka till mig(a) asså Haglöfs jacka!! De är gudomligt
sköna!! jag mååååååste ha en!!! :D får spara, 1400 :-
Den på bildenfast en svart/grå :D vill inte ta samma färg som carro (a)
kanske  blir lite för mycket om vi kommer i likadana jackor XD

Nu sitter jag och tittar på So You Think You Can Dance :P
Det är ganska långtråkigt faktiskt -.-'
juste!!!
Lena och pappa är i Skåne och äter gott och bygger på huset :D
moooisigt! :')
+ att jag har gjort tryck på tröjor som är till William :D hihi !
Asballa :D

:*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback